25.11.11

Orhideja

Vrsta biljke koja ima vise od 20000 vrsta, i koja raste po citavoj zemaljskoj kugli osim u pustinjama i artickim podrucjima. Najveca raznovrsnost orhideja i koncentracija se nalazi na Himalajama u Nepalu.

Volim cvijece u kuci ali ne previse, jedna saksija cvijeca sa cvijetom ili buket u vazni je dovoljan za mene. Kako sam u Maju dobila ovu divnu orhideju od prijatelja ne treba mi nista vise.

Odusevljena sam kako je lako odrzavati ovu biljku i kako cesto daje cvijet. Dobila sam je u Maju ove godine, rascvjetanu svakako. Cvijece je trajalo do pocetka Septembra i onda je opalo. Evo prije nekolko dana opet se rascvejtala.

Kod mene stoji na stolu u dnevnom boravku ispred prozora tako da stalno ima dosta svijetlosti. Zaljevam je sedmicno jednom. Kada smo bili na odmoru mjesec dana zalila sam je dosta kada sam posla, i cak i to je super izdrzala.







Nema komentara: