Kao jedna BIH kompanija koja po meni ima veliki potencijal koji ne korisiti bas najbolje Vispak je opet tema jednog posta na ovom blogu.
Vispak je naj poznatiji po svojoj kafi "Zlatna Dzezva" kao sto sam to vec pisala ovdje. Ali pored kafe imaju siroki izbor proizvoda koji su skupljeni pod grupama :
- Krem
-Cokoladni Program
- Snack
-Caj
- Juhe i zacini
- Slatki i praskasti program
- Ostali Proizvodi
Super je to sto proizvode razne vrste proizvoda ali mislim da zbog toga nemaju fokus koji bi trebali imati za uspjeh. Za Vispak mislim da je ipak kafa naj vazniji proizvod i ne vidim razlog zasto Vispak ne bih bio dominantan na trzistu kafe u BIH a i u citavoj regiji. Ali za to treba fokus, koncentracija i dobar, kvalitetan marketing.
Za web stranicu Vispaka ne zelim reci da je totalno grozna, imaju opis proizvoda, pakovanja, gramaza... Ali dizajn stranice, sadrzaj pocetne stranice nije bas sjajan. Trebalo bi biti mnogo mnogo bolje! Na web stranici nemaju velikih i kvalitetnih fotografija proizvoda, nema fotografije logoa kompanije sto je veliki minus. Inace na internetu nema fotografija Vispak logoa kvalitetne rezolucije. I sto je naj gore Vispak web stanica ne izlazi medu prvim rezultatima na sajtovima za pretragu.
Onda nemaju informacije za medije, bez cega se danas ne moze. Onda reklame Vispaka koje se mogu gledati na Youtube-u nemaju na njihovoj web stranici, to je katastrofa. A bilo bi super da imaju video filmove, o kafi, nesto a la "Enjoy Life & Bosnia and Herzegovina"... Ima dosta toga sto se moze uraditi. U Bosni ima dosta kretivni i talentovanih ljudi, i stvarno mogu se uraditi fantasticne stvari.Sa samo malo zelje.
Ambalaza prozivoda je zivotne vaznosti za prodaju. Pakovanje Bosnia kafe je prilicno dobro, zlatna Dzezva je vise postala klasika ali za druge proizvode treba nesto poduzeti. Na primjer Bosnia Kafa, posto je vrlo prigodna da bude poklon mogla bi da se prodaje i u fino dizajniranim metalnim kutijama...
Mislim da Vispak ne treba da bude zadovoljan sa "malo", vec treba da
zahtjeva "vise" i da radi sa tom motivacijom. Treba da prati svjetske
trendove, napredke i novosti u marketingu i da bude pionir i primjer u
BIH. Ovo pisem jer mislim da je to moguce.
Ovaj video dole o Vipsak kompaniji je dosadan, bez ikakve posebnosti, i privlacnosti. A reklama kafe je primjer kako reklama ne treba biti. Na zalost ovaj materijal ne pristoji ovoj kompaniji.
A evo nekoliko pozitivnih primjera kako reklame trebaju biti. Atmosfera, sta proizvod prestavlja... Osjecaj da ce vam taj proizvod dodati nesto lijepo, pozitivno u zivot... Kafa nije samo kafa, kolac nije samo kolac, namaz nije samo namaz ... to je nacini zivota koji privlaci ljude, u kojem ljudi zele da budu. Atmosfera, nacin zivota, detalji u reklami Vispak kafe nisu onakvi da bi ljudi zazeljeli da imaju to, jer to vec imaju. Proizvod u reklami treba da im ponudi nesto sto nemaju pa da bi kupili.
Znam da je ovaj post predug ali sada nadoh ovaj clanak u Oslobodjenju pa da ga podjelim s vama jer ovo su stvarno super vijesti :
Poslovanje Vispaka u prošloj godini: Plasman povećan za 30 posto
Plan za 2012. je nastavak povećanja proizvodnje i plasmana za 10 posto u odnosu na 2011, uz značajnije povećanje izvoza
Neto realizacija bosanskohercegovačke prehrambene industrije
Vispak d.d. u 2011. iznosila je 23.717.621,06 KM, što je za 30 posto
bolji rezultat u odnosu na 2010. godinu.
"Ispunili smo obećanja i prebacili vlastita očekivanja. Svi segmenti
proizvoda Vispaka zabilježili su porast proizvodnje i prodaje, a u prvi
plan je došla snaga Vispakovih brendova. Prednjači svakako brend Zlatna
džezva, koja ove godine bilježi 40 godina postojanja, ali ne zaostaju
niti brendovi iz Vispakovog programa 'Bosanske kuhinje', kao što su
begova čorba, tarhana i vita začini i dodaci jelima, te proizvodi
čokoladnog programa sa brendovima club čokolada i kremnog namaza
chocomilk", kazao je Rusmir Hrvić, direktor Vispaka.
Plan za 2012. je nastavak povećanja proizvodnje i plasmana za 10 posto u
odnosu na 2011, uz značajnije povećanje izvoza.
"Usljed prilično nepovoljne privredne situacije u kojoj se nalazi bh.
privreda, primorani smo korigirati naše planove za tekuću godinu. Šansu,
međutim, vidimo u razvoju postojećih proizvoda, plasmanu na tržište
novih brendova, osvajanju novih tržišta i izvozu. Raduje nas činjenica
da smo na dobrom putu i da smo u stanju kapitalizirati vlastite
konkurentske prednosti koje se temelje na našoj kompetentnosti za pravu
bosansku kafu, bosansku kuhinju kao istinskog spoja tradicionalnog i
modernog", pojasnio je Hrvić.
Nema komentara:
Objavi komentar