23.2.11

coolinarika

nekada davno uclanila sam se na ovu super web stranicu. i evo danas poslje dugo dugo vremena usla sam na svoj racun, ali svakako bila sam zaboravila sifru pa su mi novu poslali na e-mail. i konacno kada sam usla odmah sam htjela da promjenim tu sifru sto mi je data jer imala sam namjeru da cesce posjecujem coolinariku i da doprinosim sa svojim receptima koje probam sada kako imam dosta praznog vremena. i coolinarika me izludila, kao prvo previse mi se ucinilo komplikovano, kliknes na nesto izlazi nesto novo, ne vidim sve u cijelini i to me izludilo. 15-20 minuta trazila sam nacin da promjenim sifru i nisam uspjela. cak sam pokusala preko linka koji su mi poslali sa sifrom da promjenim ali ni to nije funkcionisalo. opet nastavljam samo da trazim recepte, nista od mene coolinariko.



Nema komentara: