28.2.11

bioderma

bioderma je francuska kozmeticka kompanija, zapravo njihovi proizvodi se svrstaju u dermokozmeticke proizvode i prodaju se u apotekama.

ja sam se upoznala sa ovom markom kada je doktor mojoj sestri preporucio "sensibio H2O solution micellaire". sestra mi ima osjetljivu kozu kao i ja i kako je ona bila zadovoljna i ja sam uskoro pocela da koristim ovaj proizvod i : prezadovoljna sam!

koristim ga vec cetiri godine i nemam nikakvih problema. ova tekucina perfektno cisti sminku sa lica cak i sa ociju a ne iritira i ne zateze kozu. ja ga ne koristim samo za skidanje sminke vec i za stalno ciscenje lica, poslje samo splacem lice sa vodom i to je to. proizvod je bez boje i bez mirisa. mnogo vise se isplati kupiti najvece pakovanje.

bioderma ima nekoliko linija proizvoda:

- osjetljiva koza
- masna koza
- suha koza
- dehidrirana osjetljiva koza
- iritirana ostecena koza
- proizvodi za sunce
- kosa
- proizvodi za bebe
- za probleme pigmentacije


1 komentar:

Geekette kaže...

Možeš li mi reći gdje nabavljaš Bioderma preparate, ja ih nigdje ne mogu naći (Sarajevo)?
Hvala, pozz