11.5.11

Branding - stvaranje marke u BIH

"Brand" znaci pozitivni identitet proizvoda. Proizvodi sa identiteom imaju vise sanse za prodaju na trzistu i svakako imaju vecu vrijednost nego oni bez identiteta.

U BIH se proizvode raznovrsni proizvodi ali na zalost BIH nema mnogo domacih brendova. Da bi stvorili brend treba se ulagati u marketing.

Posto nemamo domace brendove kupujemo strane proizvode i to je stvarno zalosno. Naprimjer pored toliko vode u BIH kupujemo stranu vodu za pice.

"Superbrands BIH" svake godine sa glasovima potrosaca, i strucnjaka bira najjace marke na BIH trzistu i svake godine stampa knjigu u kojoj su navedeni ti brendovi. Ja nemam nijednu tu knjigu a ni na internetu nisam uspjela pronaci kompletnu listu Superbrends 2010 BIH vec samo neke brendove, BH brendovi su napisani bold slovima:

- BH Telekom
- Gracija
- Alma Ras
- Tuzlanska So
- Bosnia Bank International (BBI)
- Alarm West Group

- Aura ?
-Coloseum Klub
- DHL eskpres
- Floriol
- Granoff
- Jana
- Konzum
- Ledo
- Ljepota i Zdravlje
- Meggle

- Poli
- Mikrokreditna fondacija Prizma
- Radio Stari Grad
- Sarajevo Film Festival
- Sarajevski Kisljak

- Stock
- Unika

Pa evo primjer opet voda, medu superbrendovima u BIH nalazi se "Jana" strani brend vode.

Deskripcija : Brending u BIH - nesto sto mnogo fali.

Nema komentara: