30.4.11

BIH RIJECNIK na Kraljevskom Vjencanju

Jucer ujutro u 9.15 bila sam na Trafalgar Square-u. Vec je bilo puno, ljudi su se smjestili da gledaju vjencanje preko velikih ekrana koji su bili postavljeni na trg. Ja sam ipak odlucila da odem do St. James Parka i da pokusam tamo naci mjesto tacno gdje ce ce mladenci proci ali to je bilo nemoguce, posto je sve bilo puno policija je zatvorila ulaz u park tako da sam se vratila na Trafalgar Square i velikom srecom nasla mjesto tacno na desnoj strani ispred veliog ekrana jer i to se za 40 minuta poslje mene bilo napunilo tako da moje prijateljice koje su htjele da docu na Trafalgar Square uposte nisu mogle uci jer je policija zatvorila ulaz zbog guzve.

Citavo vjencanje uzvo sam gledala sa toga mjesta u divnoj i zabavnoj atmosferi tacno ispred pozornice i ekrana tako da nisam propustila ni jedan trenutak od dolazka gostiju u Westminster Manastir do pozdrava i poljubaca na balkonu Buckingam Palate.

Predvece sam bila ispred Clarence House gdje su se mladenci odmarali prije vecere. Bila je ludnica i guzva i hiljade novinara i ljudi koji su cekali da uhvate fotografije para ali su prosli u autu sa crnim staklima tako da ih nismo vidjeli, ali Chrales i Princ Harry i ostali clanovi Kraljevske porodice su prosli u autima sa prozirnim staklima.

Prva stvar koja me odusevila je kako su Englezi uspjesni u vodenju odnosa sa javnoscu (PR) koje su oni izumili i u kojem su najveci ekperti. Svaki pokret, svaka rijec, citava organizacija je bila tako isplanirana od zaruke do vjencanja da covjek ostane bez daha. Sve je bilo isplanirano do minute i sve se tacno sprovodilo prema tome planu. Sve je tako uredeno, pripremljeno i organizovano da je bilo vrlo tesko ostati ravnodusan prema vjencanju. Hiljde i hiljade turista je doslo upravo zbog vjencanja u London. Popularnost Britanske Kraljevske familije je na vrhu.

Ono sto je najvise zanimalo hiljade ljudi na svjetu je bila vjencanica od Kate. I mene nije razocarala. Haljinu je dizajnirala Sarah Burton iz Alexander McQueen modne kuce. A i sestra Philippa koja joj je bila kuma nosila je divnu haljinu isto sa potpisom Alexander Mcqueen.





Medu zvanicama najgore obucene bile su Princeze Beatrice i Eugenie, rodice Williama i Harrya. Tako mlade a mogle su da izaberu divne elegantne haljine ali nazalost bile su stvarno lose obucene, Betrice me podsjetila na Lady Gagu.



Nezaboravni trenutak sa vjencanja za mene je bio kada su hiljade ljudi u Westminsteru i na Trafalgar Squareu pjevali Britansku himnu "God Save The Queen". To je stvarno bio caroban trenutak.



Kako se i ocekivalo William i Kate su se poljubili ba balkonu Buckingaham palate.



Tokom juceransjeg lutanja po Londonu vidjela sam stotine zanimljivih, cudno obucenih ljudi. Od Hare Krishna Budista koji su pjevali i plesali u Regent Ulici, do orginalnih kostima i sesira svugdje je vladalo sarenilo i zabava.

Evo mojih slika od jucer:






Avioni Kraljevske Avijacije






Gradonacelnik Londona Boris Johnson








Izlog "Guess" prodavnice u Regent Ulici




















Ispred Clarence House



Nema komentara: